پست ثابت

اطلاعيه  

مطالب این وبلاگ با توجه به قوانین مربوط به جرایم رایانه ای جمهوری اسلامی ایران تنظیم شده است . در صورت مشاهده هر گونه مطلب خلاف قوانین حتماً ما را مطلع سازید.

 

وب سایت جدید : www.Rcode.ir

سیستم نظرخواهی برای این پست غیرفعال است لطفاً به پستهای بعدی نظرات سازنده خودتون را ارسال فرمائید

 

دوستانی که قصد همکاری دارند لطفا" هنگام نظر دادن مورد همکاری رو هم ذکر کنن در ضمن یوزر و پسورد خودتون رو هم بگید تا براتون ایجاد کنیم

(زکات علم نشر آن است)

باتشكر مدير وبلاگ 

 

سفارش پروژه

با سلام

 

قبول سفارشات پروژه با مقطوع ترین قیمت برای دانشجویان عزیز رشته کامپیوتر گرایش نرم افزار.

    

     √ طراحی وب سایت با PHP,ASP.NET

     √ برنامه نویسی با زبان های C#,VB

 برای سفارش دادن پروژه با شماره زیر تماس حاصل فرمائید.

کوکبی      ۰۹۱۴۵۸۰۶۹۵۹

ایمیل: mehdi.kokabi۱۹۹۱@gmail.com

مطالب برنامه نویسی مبتنی بر وب

مطالب مبتنی بر وب

لیست کدهای وضعیت HTTP و معنی خطاهای سرور

web-http-status-code

 هنگامی که در بستر پروتکل HTTP یا (Hypertext Transfer Protocol) در وب در حال  گشت و گذار و مرور صفحات مختلف هستیم، با هر آدرس url ای که از طریق مرورگر خود از سرور سایت ها ی  مختلف درخواست می کنیم، کدهایی در پس زمینه بین واسط کاربری ما (مرورگر) و سرور رد و بدل می شوند که به آنها در اصطلاح کدهای وضعیت HTTP یا (HTTP response status codes) می گویند، این کدها توسط کنسرسیوم ها و بنیاد های جهانی استاندارد سازی وب از جمله IETF یا (Internet Engineering Task Force) و W3C یا (World Wide Web Consortium) تعریف و سازمان دهی شده اند و امروزه تقریبا سرور یا مرورگری وجود ندارد که از اصول آنها پیروی نکند،  کدهای وضعیت  HTTP چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ کاربری، کاربردهای فراوانی دارند و لذا آشنایی با جزئیات و مفاهیم آنها می تواند به میزان زیادی به توسعه دانش و اطلاعات عمومی وب، کمک کند.

منبع: www.webgoo.ir

به ادامه مطلب بروید...

ادامه نوشته

جزوه های معادلات دیفرانسیل

این عکس ها جزوات معادلات دیفرانسیل آقای دکتر صدیق می باشد

معادلات دیفرانسیل

دانلود KGB Archiver v1.2.1.24 - نرم افزار قدرتمند فشرده سازی فایل ها

 

 

حتما شما با نرم افزارهای فشرده ساز و Compressor آشنا هستید و با قابلیت استفاده از این برنامه ها در فشرده سازی اطلاعات و فایل ها آشنایی دارید.
نرم افزار هایی همچون WinRAR , UHARC , Archiver , Ziper از نرم افزارهای محبوب و معروف فشرده سازی هستند که نرم افزار معروف WinRar را کمتر کاربری میتوان یافت که با آن و اهمیت استفاده از آن آشنا نباشد. KGB Archiver ابزاري است براي فشرده سازي فايل ها به صورت ''High Compression'' يا حداكثر فشرده سازي كه امتياز هاي خيلي بيشتري نسبت به رقيبان خود مثل UHARC و غيره را داراست زيرا ميزان درصد فشرده سازي اين نرم افزار با نرم افزار هاي رقيب اختلاف فاحشي دارد به صورتي كه Office 2006 با آرشيو شدن با اين نرم افزار حجمش از 430 مگابايت به 1.50 مگابايت تغيير كرد!!

قابلیت های کلیدی نرم افزار KGB Archiver:
- حداکثر فشرده سازی فایل ها
- استفاده از تکنولوژی High Compression برای فشرده سازی
- کاهش سایز مجموعه آفیس از 430 مگابايت به 1.50 مگابايت
- امکان نمایش شاخه های ویندوز
- و ...

 دانلود نرم افزار

پنهان کردن فایل ها در عکس

اگر فایل هایی روی کامپیوتر خود دارید که برای شما ارزش حیاتی دارند و در عین حال سری محسوب می شوند احتمالاً بدتان نمی آید آن را از دسترس دیگران دور نگه دارید. برای مخفی سازی فایل ها راه های زیادی وجود دارد که یکی از ساده ترین و در عین حال احمقانه ترین آن ها هیدن کردن فایل است که به نظرم توسط یک بچه دبستانی هم قابل کشف است. یک راه دیگر هم این است که برای مخفی سازی اطلاعات خود از روش های رمز گذاری استفاده کنید که البته این روش هم به نرم‌افزارهای خاصی نیاز دارد. راه حل دیگر هم این است که در فایل مورد نظرتان تغییراتی ایجاد کنید که استفاده از آن را برای غیر از خودتان عملاً غیرممکن کند.

به ادامه مطلب مراجعه کنید...

ادامه نوشته

جدول های آماری استاد رحیملو

با سلام خدمت دانشجویان و همچنین کاربران محترم

بعلت درخواست دوستان من جدول های آماری را اسکن کرده و به صورت عکس در یک فایل زیپ قرار دادم می توانید از لینک زیر دانلود کنید.

 دانلود